mandag 13. juli 2015

Ladurée i Paris - Verdens beste makroner!

Et sted jeg lenge har hatt lyst til å besøke er Ladurée i Paris, som er kjent for å ha Verdens beste makroner!

Jeg spurte meg frem for å finne ut hvilken Ladurée som skulle være best og overraskelsen var stor da jeg fant ut at butikken lå bare femti meter fra hotellet vårt!

Jeg måtte selvfølgelig kjøpe et lite utvalg av makroner og selv om køen var laaaaaang (og varm), så var det vel verdt ventetiden. Herlige små juveler fulle av smak!

Det er virkelig et helt spesielt sted! Ladurée har eksistert siden 1862 og de har solgt makroner siden 1930-tallet. Det sies at de selger mer enn 50.000 makroner om dagen! og butikken i seg selv er en opplevelse. Det er som et lite søtt eventyr med en innredning somer en eventyrprinsesse verdig.

Hva synes dere?















2 kommentarer:

  1. De er MAGISK gode:)
    Vi kjøpte slike i Monaco ♡
    Synd de ikke varer leeeenge, slik at vi kunne tatt med oss hjem :))

    Ha en fortsatt fin sommer:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kjempegode! Ha en strålende sommer du også! :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...